måndag 18 januari 2010

Trevlig lördag...

I lördags så var jag hos min vän Yvonne tillsammans med nästan hela vårt lilla scrappis gäng...och hade hur trevligt som helst.
Vi testade lite nya saker som Yvonne skall sälja i butiken... samt gjorde lite LOs och kort med lite av det material hon fått in - för att ha som utställning och visnings exempel... hoppas hon var nöjd med dem.
jag fick bara gjort 2 LOs och ett kort... medans Maja och Sus presterade det ena superfina kortet efter det andra.... fattar inte hur de fick till det - men super fina var de.
Sus var duktig och fotade hela kvällen ... medans jag inte gjorde det.

Men de två LOn som jag gjorde var ett på min goa dotter Jessica och ett på mitt gudbarn dvs min systerdotter Moa....

Nedan är Jessicas bild - den går lite i sepia och därför har jag valt att ha svarta och bruna toner på en vit cardstock.

Kortet är instucket i pappret där jag har klipp efter svirlisen.....


Hon är född i Skorpionens tecken - och jag har tagit fram ord som beskriver skorpionen....

Moa är min gud dotter och en snäll och rar flicka...
Min dotter Jessica har tagit bilderna...

Klockvisarna visar dels född tid.. samt vikt och längd.

Bakom bokstäverna M O A så är det ord som beskriver Moa Och en liten närbild på blommorna...
och en närbild på klockan...
Alla papper och blommor/blad finns i Lilla Kortverkstan from lördag - ni kommer väl och tittar?

kram på er!

1 kommentar:

Tirra sa...

lämnade en kommentar här igår, men det verkar inte som att den har kommit fram? :( typiskt.. det ag skrev då var ivf att jag älskade lon med moa! (dom andra är också fina men rosa är min älsklingsfärg haha) och jag älskade att du hade vridit bandet swirlen, det måste jag prova! :D