onsdag 27 januari 2010

Ned dragen i pysselträsket

JAPP jag lyckades...

Jag har ju försökt att få min omgivning intresserad av pyssel... har lyckats med lilla dottern och med syster dottern (tror jag) samt nu även med stora dottern.....

Och nu lyckades jag med brorsan sambo..... hon är totalt indragen i det...
Hon har tom fixat egen blogg.... kolla in hennes första kort - helt otroligt snygga.....
jag fick med pysslat men inte fotat - och jag hade inte lagt upp det här ändå.. för idag fyller min lilla syster år... hon blir pytte pytte liten... bara 36år.... GRATTIS PÅ DIG om du läser detta.

Ikväll så skall jag på pysselträff med vonna och gänget.. skall bli kul.

Här är lite bilder på min lilla dotters (7år) layouter.. är de inte fina?
MUMS.... är precis som det låter.. något som är gott.. och mumsigt.. som jordgubbarna...

Här var hon lite fyndig... De 3 Ena... de står för Emma, Ebba och (dockan) Ebba....

Kram på er

2 kommentarer:

Tirra sa...

Tack :) jag färglägger med tombows som jag drar ut med vatten.. så det blir typ samma som akvarell eller distresser.. men jag är lite sugen på att handla på mig några distress flaskor och testa på den tekniken med :)

Gud va duktig emma är! :D du får hälsa henne det :)

Mia sa...

Jaaa...! Du lyckades :) Nu är jag fast i träsket ;) Fast kul är det!

Ha dé!
-Mia