onsdag 20 januari 2010

Nu verkligen jag producerar....

Igår fick jag till både ett kort och en Lo...
LOn föreställer min systerdotter som heter Karlsson i efternamn.. och tycker att hon är "världens bästa Karlsson" - tror någon har sett karlsson på taket lite lite för många gånger ??
jag hade tagit ett papper från Lilla Kortverkstan som jag såg som utmaning..
och det blev en utmaning - det funkade inte alls...
så jag klippte ut "kladdet" och limmade dem på ett annat papper som verkligen passade desto bättre...
och så gjorde jag bokstäver med min lilla nya Epic...
så här blev den:

Pussel bitar som bildar det som vi kallar Ebba......

Och det "kladd" från ursprungspappret som jag ville ha men inte själva pappret...

Och så gjorde jag ett kort - skulle vara typ inbjudan till ett bröllop eller en stor dag...

Ha det så gott...

Inga kommentarer: