söndag 18 april 2010

Trött men lycklig....

Igår var jag med på en liten scrapträff i Stenungsund.

Lilla Kortverkstan hade sin första riktiga scrapträff och det var helt toppen....
Jag satt ner hela dagen och vilade och bara njöt av att vara bland andra scrappare.... det var helt underbart att komma hemifrån och utanför huset.......

Jag fick gjort färdigt ett kalas album från lilla snuttans pysselkalas, gjort två enkla kort till 2 små pojkar som fyller år idag samt lite andra kort...

Här är ett kort som jag gjorde till lilla maken... (jag är nog inte så jätte solig jämt nu för tiden... är ju inte så mobil och smärtfri som jag hade hoppats på...)
kolla gärna in på Lilla Kortverkstan där bilder inom kort skall komma på träffen...
Samt nytt datum för nästa träff.......

kramar Ina

Inga kommentarer: