lördag 3 april 2010

Man skulle kunna tro....

att jag helt lagt ner att pyssla.... Men så är icke fallet.

Dock så lägger jag upp mina saker på Lilla Kortverkstans blogg och är lite lat så jag orkar helt enkelt inte lägga upp här heller.....

så vill ni se mitt altrade ägg,
mina bara "upp piffade" grälla ägg:

mitt altrade chipboard hjärta samt annat smått och gott som jag har haft för mig - så får ni gå dit och titta helt enkelt....

Fast där får man inte se min altrade tändsticksask...
Men man kan läsa om lilla E´s barnkalas som vi hade i Lilla Kortverkstan.
Otroligt uppskattat bland småtöserna!
Och det är där man kommer att se kort och tavlor som jag målat/färglagt med distressfärger och ett hjärt format bröllops album i chipboard.
Så välkommen till Lilla Kortverkstan med... där det händer olika saker hela tiden.
kramar på er....
//ina

Inga kommentarer: