tisdag 14 juli 2009

en underbar helg till ända...

I fredags for jag ner till Hovmantorp med min stora dotter på ett 100års kalas....... Det var hennes "svärföräldrar" som fyllde 50 år vardera. Vi mötte upp min lilla gubbe i växjö....

Jag hade gjort ett kort till dem - samt en liten liten resväska - och i den vikt sedlar som skjortor..... de önskade sig bidrag till sin Skottlandsresa... tror dock att resväskan är lite liten.... *ler*
dock missade jag att fota väskan ... men dotra min skall fixa det!.

Men kortet - det fick jag fixat...

Jag har inte riktigt koll på vart jag fått papprena eller vem som gjort dem.
Kortet är ett "z" kort. Översta bilden är på kortet ouppvikt.. nedersta bilden - när det är helt uppvikt.
jag skrev ett personligt kort i facket på innsidan.





Kram på er...

//ina

1 kommentar:

Vonna sa...

Såå fint kort de fick. Kul att höra att helgen blev lyckad.
kram