torsdag 5 mars 2009

Tack för igår...

Igår hade vi pysselkväll hos Susanne.
Det var väldigt trevlig.
Jag hade ingenting med mig för jag skulle eg. inte ha gått dit - men eftersom storebror var snäll och passade lillasyster så smet jag dit och fick till 2 st grattiskort - lägger upp dem här när gratulanterna har fått dem....

Vill bara säga tack till mina goa vänner Maja och Yvonne som påminnde och puchade mig så jag kom iväg - har inte kunnat vara med dem fast de pysslat en gång i månaden - för jag har byggt hus.... men denna gången fick vi till det...

Nu längar jag bara till söndag... pysselmässa...

kramis på er..

2 kommentarer:

Vonna sa...

Hej där!
Tycker att det var kul att du var med. Hoppas att du får tid att komma med mer framöver. För man behöver en stund hemifrån ibland.
Kram

Anonym sa...

Jag instämmer med förregående skrivare hihihi Jag tycker att vi hade det riktigt mysigt igår kväll.

Längtar oxå tills på söndag. Vi ses i morron.
Kram Maja