torsdag 15 januari 2009

Välkommna till mig....

Spännande... en ny blogg om ett helt nytt ämne - Pyssel, smycken och scrappa....
Jag älskar att pyssla och scrappa med mina underbara vänner Yvonne och Maja. Tyvärr så har det inte blivit så mycket pyssling sedan 30/6 2008 då vi var på en stor scrapträff "Orust scrap" eftersom ALLA mina pysselprylar har varit nedpackade sedan vi flyttade ut till vårt nybygge... men det skall bli ändring på det.

Jag kommer även att visa bilder på min "svärsons" snygga smycken. Han läser till Guld och silversmed - super duktig kille... och jag vill gärna dela med mig av hans "verk" (om jag får för honom....). Jag kommer även att visa bilder på min dotters urfina barntäcken som hon syr själv.

Sedan så blir det säkert att jag skriver om annat med.. men husbygget får allt hålla sig på sin blogg helt och hållet *ler* så välkommen till min nya sida....

kramar Ina

Inga kommentarer: